Co máte na webu špatně?

Pojďme se nejprve, než se obrátíte na odborníky, podívat na pár věcí, které i vám mohou pomoc při kontrole vašeho webu.
optimalizace
1.  Nepozná se, co web propaguje

Když si pustíte vaši stránku a podíváte se na ni jako cizí člověk, co vidíte? Je vám jasné, k čemu web slouží, co propaguje? Vidíte jasně, kdo má firmu či web na starosti a jste hned na první pohled schopni najít kontakty a důležité údaje o firmě?
2.  Není jasné, kam kliknout dál

Podívejte se na svoji hlavní stránku znovu a řekněte zcela upřímně, zda víte, kam kliknout dál, když už máte pocit, že víte z první stránky všechno, co potřebujete.
3.  Nelze se nic dočíst

Když si proklikáváte váš web, jsou texty srozumitelné, krátké a výstižné či je to snůška prázdných, nic neříkajících slov, které už jste četli na velké řádce šablonových webů?
4.  Nepozná se, co je podstatné

Prohlížíte si web, a i když víte, kde asi jste, kam chcete jít a co hledáte a dokonce jste si i docela kloudně přečetl texty, nemáte tušení, co je vlastně podstatné a zajímavé.
5.  Nevím, zda je to pro mě

Pokud jste si prohlédli web a nemáte pocit, že tento web se týká právě vás, asi na něm je něco špatně.
6.  Nelíbí se mi to

A teď se zamyslete celkově nad tím, co jste na svém webu právě teď zažili. Kromě toho, že máte třeba web nepřehledný a máte špatně poskládané texty, může se stát, že se vám vlastně ani nelíbí grafika celého tohoto webu a vlastně vám vůbec vaše firma v tu chvíli nepřipadá přitažlivá!
7.  Nemůžu to najít

Když už jste provedli prohlídku vašeho webu, zkuste si sednout před některý z vyhledávačů a zkuste, jako neznalý klient, vyhledat službu nebo produkt, který právě vy nabízíte. Zadejte klíčové slovo, které si myslíte, že zadá klient, pokud bude něco, co vy nabízíte hledat. Kolikátý je váš web ve vyhledávacím pořadí?
seo proces
A nyní si pojďme říci, co s tím?

1.  Zamyslete se nad tím, zda základní úpravy vzhledu, textů a dalších věcí můžete ve vašem webu změnit sami a zda budete vědět, jak na to.

2.  Pokud jste to dokázali, obraťte se na odborníky jen ve věcech, se kterými si opravdu nevíte rady. Například optimalizace SEO a podobné záležitosti je dobré řešit právě s odborníky.

3.  Radujete se z lepšího a užitečnějšího webu!

Co máte na webu špatně?
5 (100%)1
1200x628-1521537680.png